6. AWT
Plan na cvicenie
Vytvaranie oknovych aplikacii - AWT
Uloha 0
Vytvorte si projekt vo vývojovom prostredí NetBeans z existujúcich súborov.
Stiahnite si súbor .java a vlozte ho do vytvoreneho projektu namiesto vygenerovaneho.
Uloha 1 - Uloha 10
Postupne odkomenujte jednotlive ukazky pouzitia kniznice AWT pri tvorbe oknovej aplikacie. Dolezite je uvedomit si principy pouzivania kniznice.
oop.java
public class Oop { public static void main(String[] args) { Frame F=new Frame(); F.setSize(500,500); F.setVisible(true); // Frame F=new TestFrame(); // F.setSize(500,500); // F.setVisible(true); // TestFrame2 F = new TestFrame2(); // F.spusti(); // TestFrame3 F = new TestFrame3(); // F.spusti(); // TestFrame4 F = new TestFrame4(); // F.spusti(); // TestFrame5 F = new TestFrame5(); // F.spusti(); // TestFrame6 F = new TestFrame6(); // F.spusti(); // TestFrame7 F = new TestFrame7(); // F.spusti(); // TestFrame8 F = new TestFrame8(); // F.spusti(); } }